OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE TICKETLIVE PRO S.R.O.
1. Postanowienia wstępne
1.1. Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe (zwane dalej "Warunkami Handlowymi") regulują stosunki prawne pomiędzy Ticketlive PRO s.r.o., ID No.: 050 42 160, z siedzibą pod adresem Dubečská 74/4, Strašnice, 100 00 Prague 10, zarejestrowaną w Rejestrze Handlowym prowadzonym przez Sąd Miejski w Pradze, Sekcja C, Insert 257442 (zwaną dalej "Operatorem") a osobami trzecimi w zakresie sprzedaży Biletów na Wydarzenia, zgodnie z definicją poniżej, za pośrednictwem sieci sprzedaży Operatora.
1.2. Klient oświadcza, że przed zakupem Biletu zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje go bez zastrzeżeń.
2. Definicja terminów
Dla celów niniejszego Regulaminu terminy pisane wielką literą mają następujące znaczenie:
2.1. Impreza - wydarzenie towarzyskie, kulturalne, sportowe lub inne polegające na zagospodarowaniu czasu wolnego, które odbywa się w czasie i miejscu określonym przez Organizatora.
2.2. Przedsiębiorca - osoba prowadząca samodzielnie, na własny rachunek i odpowiedzialność, działalność zarobkową w zakresie handlu lub w podobny sposób, z zamiarem wykonywania jej stale w celach zarobkowych. Za przedsiębiorcę uważa się również każdą osobę, która zawiera umowy związane z własną działalnością gospodarczą, produkcyjną lub podobną lub w ramach samodzielnego wykonywania swojego zawodu, lub osobę, która działa w imieniu lub na rzecz przedsiębiorcy, na warunkach określonych w ustawie nr 89/2012 Dz.U., Kodeks cywilny, z późniejszymi zmianami (zwanej dalej "Kodeksem cywilnym"). Dla celów niniejszego Regulaminu Przedsiębiorca oznacza osobę, która działa zgodnie z poprzednim zdaniem w ramach swojej działalności gospodarczej.
2.3. Organizator - osoba fizyczna lub prawna inna niż Operator organizująca Wydarzenie. Informacja o Organizatorze danego Wydarzenia znajduje się w formularzu zamówienia oraz na Bilecie. W celu niknięcia wątpliwości Operator oświadcza, że nie jest organizatorem Wydarzeń, na które sprzedawane są Bilety.
2.4. Punkt Sprzedaży - lokal Operatora i/lub partnerów umownych Operatora, w którym możliwa jest rezerwacja, zakup lub odbiór zakupionych Biletów. Punkty Sprzedaży Biletów są oznaczone logo Ticketlive. Lista Punktów Sprzedaży Biletów znajduje się na stronie https://www.ticketlive.cz/cs/salepoint.
2.5. Sieć Sprzedaży - punkty sprzedaży oraz strona internetowa Operatora pod adresem www.ticketlive.cz. Operator jest uprawniony do ustalenia, że Bilety na dane Wydarzenie nie będą sprzedawane w Punktach Sprzedaży lub będą sprzedawane tylko w wybranych Punktach Sprzedaży.
2.6. Konsument - osoba, która poza zakresem swojej działalności gospodarczej lub poza zakresem ojego samodzielnego wykonywania zawodu nabywa Bilet lub w inny sposób dokonuje transakcji z Operatorem lub Organizatorem.
2.7. Bilet - bilet wydany przez Sieć Sprzedaży, który uprawnia jego posiadacza do wstępu na określone Wydarzenie. Okazując Bilet, a następnie uczestnicząc w Wydarzeniu, jego posiadacz wyraża zgodę na zasady obsługi lub odwiedzin obowiązujące w miejscu Wydarzenia i zobowiązuje się przestrzegać instrukcji Organizatora danego Wydarzenia.
2.8. Klient - Konsument lub Firma zainteresowana zakupem Biletu na Wydarzenie za pośrednictwem Sieci Sprzedaży.
3. Wzajemne prawa i obowiązki
3.1. Operator organizuje dla Organizatora sprzedaż i dystrybucję Biletów na poszczególne Imprezy. O ile poniżej nie określono inaczej, Operator działa w imieniu i na rzecz Organizatora, na podstawie umowy zlecenia zawartej pomiędzy Operatorem a Organizatorem. Zakup Biletu tworzy zatem stosunek prawny bezpośrednio pomiędzy Klientem a Organizatorem. W niektórych przypadkach Operator może zorganizować sprzedaż i dystrybucję Biletów na określone Wydarzenie we własnym imieniu na podstawie umowy prowizyjnej. Operator zobowiązuje się do poinformowania Klienta, na jego żądanie, o sposobie sprzedaży Biletów na dane Wydarzenie.
3.2. Operator nie jest organizatorem poszczególnych Wydarzeń, na które sprzedawane są Bilety. Wydarzenia są organizowane przez Organizatora, który jest odpowiedzialny za organizację i program Wydarzenia, w tym jego treść, jakość, zakres usług oferowanych w ramach Wydarzenia oraz datę Wydarzenia. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu, daty i miejsca Wydarzenia, co Klient przyjmuje do wiadomości poprzez zakup Biletu.
3.3. W celu uniknięcia wątpliwości Operator oświadcza i zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zorganizowanie lub niezorganizowanie Imprezy, za jakąkolwiek zmianę programu, terminu lub miejsca Imprezy. Operator nie ponosi odpowiedzialności za przebieg Imprezy, za zdarzenia mające miejsce na Imprezie oraz nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub inne krzywdy poniesione przez Klienta lub osoby trzecie podczas lub w związku z Imprezą. Wszelkie roszczenia, w tym roszczenia związane z modyfikacją lub odwołaniem Imprezy, muszą być zgłaszane przez Klienta bezpośrednio do odpowiedniego Organizatora zgodnie z Zasadami zgłaszania roszczeń określonymi poniżej. Nie dotyczy to sytuacji, gdy bilet na dane Wydarzenie został sprzedany Klientowi w imieniu Operatora na rachunek Organizatora. W takim przypadku roszczenie można zgłosić Operatorowi zgodnie z poniższymi Zasadami zgłaszania roszczeń.
3.4. Klient jest zawsze zobowiązany do przestrzegania zasad określonych przez Organizatora Wydarzenia, do przestrzegania zasad obsługi lub zwiedzania obiektu, w którym odbywa się Wydarzenie oraz do przestrzegania instrukcji Organizatora Wydarzenia.
4. Zakup biletu
4.1. Operator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za autentyczność i ważność biletów zakupionych poza Siecią Sprzedaży.
4.2. Organizator może, według własnego uznania, wystawić jeden lub więcej rodzajów Biletów na poszczególne Wydarzenia, które mogą różnić się, na przykład, ceną lub zakresem związanych z nimi usług. Informacje na temat każdego rodzaju Biletu dostępne są w Punktach Sprzedaży oraz na stronie internetowej Operatora.
4.3. Liczba Biletów na Wydarzenie może być ograniczona. Bilety można nabyć wyłącznie wtedy, gdy są one nadal dostępne u Operatora i nie zostały wyprzedane.
4.4. Bilety można nabyć w następujący sposób:
4.4.1. sprzedaż bezpośrednia
- jest możliwe bez wcześniejszej rezerwacji wyłącznie w Punkcie Sprzedaży w godzinach jego otwarcia;
- po zapłaceniu ceny zakupu Biletu w Punkcie Sprzedaży Klient otrzyma oryginalny Bilet.
4.4.2. rezerwacja online
- Klient może zamówić maksymalnie 10 Biletów na jedno Wydarzenie w ramach jednej rezerwacji;
- rezerwacja jest potwierdzana Klientowi za pośrednictwem wiadomości e-mail, na którą wysyłany jest numer rezerwacji;
- Cena zakupu zarezerwowanego Biletu może zostać zapłacona wyłącznie w punkcie sprzedaży po okazaniu numeru rezerwacji;
- cena zakupu Biletu może ulec zmianie od momentu dokonania rezerwacji do momentu dokonania płatności, przy czym cena zakupu w momencie dokonania rezerwacji jest zawsze wiążąca;
- Okres rezerwacji może się różnić w zależności od wybranej metody płatności, jego długość jest zawsze wskazana w potwierdzeniu zamówienia, które zostanie wysłane na adres e-mail użytkownika, w przypadku nieodebrania biletu w tym okresie rezerwacja jest automatycznie anulowana, a bilet jest ponownie udostępniany do sprzedaży.
4.4.3. sprzedaż online
- Bilety można również zakupić online za pośrednictwem strony internetowej Operatora lub aplikacji mobilnej po uprzedniej rejestracji i utworzeniu konta Klienta lub po wprowadzeniu danych kontaktowych niezbędnych do realizacji zamówienia;
- Klient może zakupić maksymalnie 10 Biletów na jedno Wydarzenie w ramach jednego zamówienia;
- Przed zapłaceniem ceny zakupu Klient wybiera sposób dostarczenia Biletu (pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem pliku danych w formacie "pkpass" - Bilet elektroniczny, pocztą - oryginalne bilety do domu). Bilety nie mogą być wysyłane za pobraniem;
- Bilet można opłacić w następujący sposób:
- kartą kredytową za pośrednictwem bramki płatności online Gopay. Płatność kartą kredytową może podlegać opłacie; Klient zostanie poinformowany o wysokości opłaty przed dokonaniem płatności; oraz
- przelewem bankowym na konto Operatora nr 2401093550/2010 (FIO Banka), które jest używane wyłącznie do transakcji w Republice Czeskiej, zgodnie z instrukcjami, które zostaną przesłane Klientowi pocztą elektroniczną. Cena zakupu musi zostać zaksięgowana na koncie Operatora najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. W przypadku, gdy cena zakupu zostanie zapłacona tylko częściowo, Klient skontaktuje się z Operatorem pocztą elektroniczną lub telefonicznie w sprawie dalszej procedury. Wprowadzając zlecenie płatnicze, Klient jest zobowiązany do wpisania prawidłowego symbolu zmiennego zamówienia otrzymanego w wiadomości e-mail z potwierdzeniem. W przypadku podania nieprawidłowego symbolu lub jego braku, zamówienie zostanie anulowane. Płatność przelewem bankowym jest możliwa wyłącznie z odpowiednim wyprzedzeniem przed Wydarzeniem. Jeśli płatność nie zostanie zaksięgowana na koncie Operatora co najmniej 24 godziny przed Wydarzeniem, zamówienie zostanie anulowane, a wszelkie płatności otrzymane później zostaną zwrócone Klientowi. W przypadku zakupu Biletu w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed Wydarzeniem, Operator zaleca Klientowi skorzystanie z innej metody płatności (np. karty kredytowej) w celu uiszczenia ceny zakupu Biletu. Płatność przelewem bankowym nie jest możliwa w przypadku zakupu Biletu na mniej niż 3 dni robocze przed Wydarzeniem. Przelew bankowy może zostać obciążony opłatą zgodnie z obowiązującym cennikiem banku Klienta;
- przelewem bankowym na konto Operatora nr 2501207906/2010 (FIO Banka), IBAN CZ8320100000002501207906, które jest używane wyłącznie do transakcji poza Republiką Czeską, zgodnie z instrukcjami, które zostaną przesłane Klientowi pocztą elektroniczną. Cena zakupu musi zostać zaksięgowana na koncie Operatora najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. W przypadku, gdy cena zakupu zostanie zapłacona tylko częściowo, Klient skontaktuje się z Operatorem pocztą elektroniczną lub telefonicznie w sprawie dalszej procedury. Wprowadzając zlecenie płatnicze, Klient jest zobowiązany do wpisania prawidłowego symbolu zmiennego zamówienia otrzymanego w wiadomości e-mail z potwierdzeniem. W przypadku podania nieprawidłowego symbolu lub jego braku, zamówienie zostanie anulowane. Płatność przelewem bankowym jest możliwa wyłącznie z odpowiednim wyprzedzeniem przed Wydarzeniem. Jeśli płatność nie zostanie zaksięgowana na koncie Operatora co najmniej 24 godziny przed Wydarzeniem, zamówienie zostanie anulowane, a wszelkie płatności otrzymane później zostaną zwrócone Klientowi. W przypadku zakupu Biletu w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed Wydarzeniem, Operator zaleca Klientowi skorzystanie z innej metody płatności (np. karty kredytowej) w celu uiszczenia ceny zakupu Biletu. Płatność przelewem bankowym nie jest możliwa w przypadku zakupu Biletu na mniej niż 3 dni robocze przed Wydarzeniem. Przelew bankowy może zostać obciążony opłatą zgodnie z obowiązującym cennikiem banku Klienta;
- za pośrednictwem programów świadczeń pracowniczych "Benefit Plus", "Benefits", "Sodexo" i "Gallery Beta" przy użyciu konta Klienta w ramach tych programów. Więcej informacji na temat tych programów świadczeń można znaleźć na stronach www.benefit-plus.cz,www.benefity.cz i www.sodexo-ucet.cz; oraz www.gallerybeta.cz.
- Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia, a po uiszczeniu ceny zakupu Biletu lub zaksięgowaniu płatności na koncie Operatora, Klient otrzyma potwierdzenie pomyślnej realizacji zamówienia;
- w przypadku wyboru Biletu elektronicznego, jest on wysyłany do Klienta w formacie PDF za pośrednictwem poczty elektronicznej wraz z potwierdzeniem realizacji zamówienia. Klient może odebrać Bilet elektroniczny logując się na swoje konto na stronie internetowej Operatora.Biletu elektronicznego nie trzeba drukować i mieć przy sobie podczas wejścia na Wydarzenie, wystarczy wyświetlenie kodu biletu na wyświetlaczu telefonu komórkowego;
- w przypadku wyboru Biletu w formacie ".pkpass", Bilet jest udostępniany Klientowi w formacie pliku danych, który Klient pobiera z odpowiedniego adresu internetowego na swój telefon i potwierdza poprzez wyświetlenie Biletu w odpowiedniej aplikacji podczas wejścia na Wydarzenie;
- Wszystkie Bilety są opatrzone specjalnym kodem kreskowym, który będzie podlegał kontroli przy wejściu na Wydarzenie. Wstęp na Wydarzenie zostanie przyznany Klientowi, który okaże Bilet z odpowiednim kodem kreskowym jako pierwszy w kolejce. Pozostali Klienci, którzy okażą Bilet z tym samym kodem kreskowym w jakiejkolwiek formie, nie zostaną wpuszczeni na Wydarzenie. Operator ani Organizator nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane w szczególności nieuprawnionym skopiowaniem Biletu elektronicznego prawidłowo dostarczonego Klientowi, który złożył zamówienie.
4.4.4. Zamówienia zbiorcze
- Zamówienia Biletów w liczbie większej niż 10 można składać wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Operatora podany poniżej;
- Zamówienia e-mail mają formę wiążącej oferty zawarcia umowy zakupu Biletów i muszą zawierać co najmniej: nazwę, datę i godzinę Wydarzenia; liczbę Biletów; oraz dane identyfikacyjne i rozliczeniowe Klienta. Umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta w momencie mailowego potwierdzenia zamówienia przez Operatora. W celu uniknięcia wątpliwości zastrzega się, że Operator nie jest zobowiązany do przyjęcia zamówienia Klienta;
- cena zakupu Biletów zostanie zapłacona przez Klienta na podstawie faktury wystawionej przez Operatora i dostarczonej Klientowi pocztą elektroniczną. Faktura będzie wymagalna pięć (5) dni od daty wysłania do Klienta, a płatność zostanie zaksięgowana na koncie Operatora wskazanym na fakturze; oraz
- Operator dostarczy Klientowi Bilety bez zbędnej zwłoki po otrzymaniu płatności w sposób uzgodniony pomiędzy Operatorem a Klientem.
4.5. Cena zakupu biletu jest ostateczna i zawiera podatek VAT oraz wszelkie powiązane opłaty. Jeśli klient zdecyduje się na dostarczenie biletu paczką pocztową, zapłaci również koszty wysyłki i pakowania według obowiązującej stawki. Klient zostanie poinformowany o wysokości kosztów wysyłki i pakowania przed potwierdzeniem zamówienia, a kwota ta zostanie dodana do ceny zakupu biletu.
4.5.1. O ile nie określono inaczej, do ceny biletu doliczana jest opłata manipulacyjna. Wysokość tej opłaty zostanie podana do wiadomości Klienta przed złożeniem zamówienia na stronie Dostawa i metoda płatności podczas procesu zakupu.
4.6. Metodę dostawy pocztą można zamówić nie później niż 4 dni kalendarzowe przed danym Wydarzeniem, jeśli jest to przesyłka na terenie Republiki Czeskiej i nie później niż 35 dni kalendarzowych przed Wydarzeniem, jeśli Bilet jest wysyłany za granicę. Opcja ta jest wyraźnie wskazana w opcji dostawy Biletu. Operator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za opóźnione dostarczenie lub niedostarczenie biletu.
4.7. Jeśli podczas składania zamówienia Klient powołuje się na zniżkę oferowaną przez Organizatora na dane Wydarzenie, Klient jest zobowiązany udowodnić zasadność tego powołania się podczas odbioru Biletu w Punkcie Sprzedaży i/lub przy wejściu na Wydarzenie. Oferowane zniżki orazsposób udowodnienia zasadności roszczenia o zniżkę są określone na stronie internetowej Operatora w informacjach dotyczących danego Wydarzenia. Jeśli Klient nie udowodni zasadności roszczenia o zniżkę przy wejściu na Wydarzenie, nie będzie mógł wejść na Wydarzenie i nie będzie uprawniony do zwrotu ceny zakupu Biletu.
4.8. Zgodnie z postanowieniami art. 1837 lit. j) Kodeksu cywilnego Konsument nie może odstąpić od umowy zakupu Biletu zgodnie z postanowieniami art. 1829 Kodeksu cywilnego.
5. Roszczenia
5.1. Wszelkie roszczenia podlegają wyłącznie niniejszemu Regulaminowi, a w szczególności niniejszemu punktowi. Cena zakupu Biletu nie podlega zwrotowi, chyba że niniejsze Warunki stanowią inaczej.
5.2. Przedmiotem reklamacji mogą być wyłącznie Bilety zakupione w Sieci Sprzedaży. Osobą uprawnioną do złożenia reklamacji jest wyłącznie Klient, który zakupił Bilet w Sieci Sprzedaży.
5.3. Reklamacje biletów:
5.3.1. Klient powinien niezwłocznie po otrzymaniu lub dostarczeniu Biletu sprawdzić jego dokładność i kompletność, w szczególności, ale nie wyłącznie, liczbę Biletów, rodzaj i cenę Biletu, nazwę Wydarzenia oraz miejsce i godzinę Wydarzenia.
5.3.2. W przypadku bezpośredniej sprzedaży Biletu w Punkcie Sprzedaży, Klient zobowiązany jest do złożenia reklamacji dotyczącej treści Biletu niezwłocznie po jego zakupie u operatora Punktu Sprzedaży. Późniejsze reklamacje nie będą uwzględniane. Operator Punktu Sprzedaży udzieli Klientowi informacji o sposobie załatwienia reklamacji. Nieprawidłowy lub niekompletny Bilet może zostać anulowany i wystawiony nowy Bilet. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będzie to możliwe, Operator Punktu Sprzedaży sporządzi z Klientem protokół reklamacyjny. W takim przypadku Klient zobowiązany jest do zwrotu Biletu operatorowi Punktu Sprzedaży.
5.3.3. W pozostałych przypadkach Klient zobowiązany jest do złożenia Operatorowi reklamacji dotyczącej treści Biletu w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania Biletu, w formie pisemnej w siedzibie Operatora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Późniejsze reklamacje nie będą uwzględniane.
5.3.4. Klient, który wybrał metodę dostarczenia Biletu pocztą i którego Bilet nie został dostarczony, powinien poinformować o tym fakcie Operatora na piśmie lub pocztą elektroniczną w ciągu 5 dni roboczych przed wydarzeniem, który bez zbędnej zwłoki złoży reklamację u odpowiedniego dostawcy usług dostawy. Postępowanie z takim roszczeniem, w tym termin jego rozpatrzenia, podlega procedurze reklamacyjnej odpowiedniego dostawcy usług dostawy.
5.3.5. Ryzyko uszkodzenia Biletu przechodzi na Klienta w momencie jego otrzymania. Po tym momencie Operator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, zniszczenie, utratę lub kradzież Biletu, a Klient nie jest uprawniony do otrzymania nowego (zastępczego) Biletu ani żadnego odszkodowania.
5.4. Roszczenia z tytułu zmiany lub odwołania Wydarzenia:
5.4.1. Sprzedaż biletów w imieniu i na rachunek Organizatora:
5.4.1.1 O ile nie postanowiono inaczej, Operator prowadzi sprzedaż i dystrybucję Biletów na poszczególne Imprezy w imieniu i na rachunek Organizatora. Organizator danego Wydarzenia ponosi wyłączną odpowiedzialność za przebieg i program Wydarzenia, w tym za jego treść, jakość, zakres usług oferowanych w ramach Wydarzenia oraz termin Wydarzenia.
5.4.1.2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany daty, miejsca lub programu Wydarzenia. Wszelkie zmiany będą ogłaszane bez zbędnej zwłoki na stronie internetowej Operatora lub, według uznania Operatora, w mediach. Reklamacje złożone przez Klienta w związku z jakąkolwiek zmianą Imprezy zostaną przekazane przez Operatora do Organizatora w celu ich rozpatrzenia lub rozstrzygnięcia. Klient zostanie powiadomiony o opinii Organizatora w ciągu 30 dni lub ma możliwość skontaktowania się bezpośrednio z odpowiednim Organizatorem.
5.4.1.3. Każde odwołanie Imprezy zostanie bez zbędnej zwłoki ogłoszone na stronie internetowej Operatora lub, według uznania Operatora, w mediach. W przypadku odwołania Imprezy Organizator określi warunki i sposób zwrotu ceny zakupu Biletu. Operator zorganizuje zwrot ceny zakupu Biletu zapłaconej Klientom wyłącznie na polecenie Organizatora i jeśli Organizator zapewni odpowiednie środki.
5.4.1.4. W przypadku, gdy Organizator nie poleci Operatorowi zwrotu ceny zakupu Klientom i/lub nie przekaże Operatorowi odpowiednich środków lub przekaże je tylko częściowo, Klienci mogą dochodzić swoich roszczeń o zwrot ceny zakupu lub jej części bezpośrednio od Organizatora.
5.4.1.5. Klienci zostaną poinformowani o sposobie ubiegania się o zwrot ceny zakupu Biletu w konkretnym przypadku w dowolnym Punkcie Sprzedaży, na stronie internetowej Operatora lub pocztą elektroniczną pod adresem refund@ticketlive.cz. O ile nie określono inaczej, cena zakupu Biletu zostanie zwrócona Klientowi w Punkcie Sprzedaży, w którym został on zakupiony. W przypadku sprzedaży online za pomocą karty kredytowej lub przelewu bankowego Operator zapewni zwrot ceny zakupu Biletu za pomocą przelewu bankowego na konto bankowe podane Operatorowi przez Klienta.
5.4.1.6. Ubiegając się o zwrot ceny zakupu, Klient jest zobowiązany zwrócić Operatorowi zakupiony Bilet. W przypadku niezwrócenia Biletu roszczenie Klienta zostanie uznane za nieuzasadnione.
5.4.1.7. W przypadku roszczenia wynikającego ze zmiany lub anulowania Promocji klient nie jest uprawniony do zwrotu kosztów wysyłki lub innych opłat za dostarczenie biletu oraz opłat za zapłatę ceny zakupu biletu.
5.4.2. Sprzedaż biletów w imieniu Operatora na rzecz Organizatora:
5.4.2.1. Operator może w niektórych przypadkach zorganizować sprzedaż i dystrybucję Biletów na dane Wydarzenie we własnym imieniu na rzecz Organizatora na podstawie umowy prowizyjnej. Operator zobowiązuje się poinformować Klienta, na jego żądanie, o sposobie sprzedaży Biletów na dane Wydarzenie.
5.4.2.2.2. Operator nie jest organizatorem Imprezy i w związku z tym nie może w żaden sposób wpływać na przeprowadzenie lub nieprzeprowadzenie Imprezy, jej program, treść, jakość i zakres usług oferowanych w ramach Imprezy oraz termin Imprezy.
5.4.2.3. Organizator i Operator zastrzegają sobie prawo do zmiany daty, miejsca lub programu Wydarzenia. Wszelkie zmiany będą ogłaszane bez zbędnej zwłoki na stronie internetowej Operatora lub, według uznania Operatora, w mediach. Reklamacja Klienta w związku ze zmianą Imprezy zostanie rozpatrzona przez Operatora, a Klient zostanie powiadomiony o opinii w ciągu 30 dni.
5.4.2.4. Każde odwołanie Wydarzenia zostanie bez zbędnej zwłoki ogłoszone na stronie internetowej Operatora lub, według uznania Operatora, w mediach.
5.4.2.5. Klienci zostaną poinformowani o sposobie ubiegania się o zwrot ceny zakupu Biletu w konkretnym przypadku w dowolnym Punkcie Sprzedaży, na stronie internetowej Operatora lub pocztą elektroniczną pod adresem refund@ticketlive.cz. O ile nie określono inaczej, cena zakupu Biletu zostanie zwrócona Klientowi w Punkcie Sprzedaży, w którym został on zakupiony. W przypadku sprzedaży online za pomocą karty kredytowej lub przelewu bankowego Operator zapewni zwrot ceny zakupu Biletu za pomocą przelewu bankowego na konto bankowe podane Operatorowi przez Klienta.
5.4.2.6. Ubiegając się o zwrot ceny zakupu, Klient jest zobowiązany zwrócić Operatorowi zakupiony Bilet. W przypadku niezwrócenia Biletu roszczenie Klienta zostanie uznane za nieuzasadnione.
5.4.2.7. W przypadku roszczenia wynikającego ze zmiany lub odwołania Promocji klient nie jest uprawniony do zwrotu kosztów wysyłki lub innych opłat za dostarczenie biletu, opłaty za rozpatrzenie biletu oraz opłat za zapłatę ceny zakupu biletu.
6. Rejestracja klienta i ochrona danych
6.1. Warunkiem koniecznym do korzystania z niektórych usług Operatora za pośrednictwem strony internetowej Operatora jest uprzednia rejestracja Klienta na tej stronie. W celu rejestracji Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny, podając prawdziwe, prawidłowe i kompletne dane osobowe.
6.2. Jednocześnie z potwierdzeniem rejestracji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia konta użytkownika oraz, w stosownych przypadkach, przesyłania informacji handlowych od Operatora. Oświadczenie Operatora dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych jest dostępne pod adresem https://www.ticketlive.cz/cs/page/prohlaseni-o-zpracovaniosobnich-udaju.
7. Konto użytkownika klienta
7.1. W ramach rejestracji na stronie internetowej Operatora dla każdego Klienta tworzone jest osobne konto użytkownika. Klient korzysta z wybranych przez siebie danych dostępu do swojego konta użytkownika. Klient może zmienić dane dostępu w dowolnym momencie po zalogowaniu się na swoje konto użytkownika.
7.2. Dane identyfikacyjne Klienta podane na jego koncie użytkownika będą uznawane za dane wprowadzone w każdym zamówieniu złożonym przez Klienta po zalogowaniu się na jego konto użytkownika.
7.3. Klient nie udostępni danych dostępowych do swojego konta użytkownika osobom trzecim i podejmie wszelkie uzasadnione środki w celu zachowania ich poufności. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie nieuprawnione użycie jego danych dostępowych lub konta użytkownika oraz za wszelkie spowodowane tym szkody.
7.4. W przypadku utraty, kradzieży lub innego niewłaściwego użycia danych dostępowych do konta użytkownika, Klient jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym Operatora. Operator dostarczy Klientowi nowe dane dostępowe w rozsądnym terminie.
8. Korzystanie ze strony internetowej Operatora
8.1. Operator ma prawo do zmiany swojej strony internetowej, jej projektu technicznego i/lub interfejsu użytkownika. Ponadto Operator ma prawo ograniczyć lub przerwać funkcjonalność swojej strony internetowej lub dostęp do niej na czas niezbędny do konserwacji, naprawy lub z jakiegokolwiek innego powodu.
8.2. Klient jest zobowiązany do przestrzegania przepisów prawa Republiki Czeskiej podczas korzystania ze strony internetowej Operatora i ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez Operatora lub osoby trzecie w wyniku korzystania z tej strony internetowej z przyczyn leżących po stronie Klienta.
8.3. W przypadku, gdy Klient w jakikolwiek sposób naruszy niniejsze Warunki i/lub obowiązujące prawo, Operator ma prawo do zamknięcia konta użytkownika Klienta, nawet bez wcześniejszego powiadomienia.
9. Sklep internetowy
9.1. Operator, za pośrednictwem swojej strony internetowej i aplikacji mobilnej, zapewnia Klientom możliwość zakupu artykułów promocyjnych (merchandising), płyt CD, DVD lub innych podobnych towarów (zwanych dalej "Towarami") oraz możliwość pobrania wybranych treści cyfrowych znajdujących się na stronie internetowej i nabycia ich kopii w ograniczonym zakresie (zwanych dalej "Treściami cyfrowymi").
₋ Creative Booster, s.r.o., z siedzibą pod adresem Roháčova 145/14, Žižkov, 130 00 Praga 3, numer identyfikacyjny: 042 85 328, zarejestrowana w rejestrze handlowym prowadzonym przez Sąd Miejski w Pradze, sekcja C, wkładka 245324 (zwana dalej "Creative Booster"); lub
9.2. Umowa zakupu Towarów i/lub Treści cyfrowych jest zawierana bezpośrednio pomiędzy Klientem a Creative Booster i podlega warunkom Creative Booster (https://www.bandsmarket.cz/OBCHODNI-PODMINKY-a3_0.htm). Wszelkie roszczenia należy kierować bezpośrednio do Creative Booster.
9.3. Operator przyjmuje do wiadomości, że Towary i Treści Cyfrowe sprzedawane przez Creative Booster mogą zawierać dźwiękowe, wizualne lub audiowizualne nagranie utworu muzycznego lub audiowizualnego, które podlega prawu autorskiemu i jako takie jest chronione przepisami o własności intelektualnej. Klient przyjmuje do wiadomości, że jest uprawniony do korzystania z Towarów lub Treści cyfrowych wyłącznie na własny użytek i, o ile nie określono inaczej, nie jest uprawniony do udostępniania Towarów lub Treści cyfrowych osobom trzecim, kopiowania ich ani wykorzystywania ich do prowadzenia działalności gospodarczej lub osiągania innych korzyści ekonomicznych. Ponadto Klient nie jest uprawniony do zmiany, przetwarzania, rozszerzania, modyfikowania lub łączenia Towarów lub Treści Cyfrowych z innymi utworami.
10. Postanowienia końcowe
10.1. Postanowienia Kodeksu Cywilnego dotyczące ochrony konsumenta oraz Ustawy nr 634/1992 Dz.U. o ochronie konsumenta, z późniejszymi zmianami, nie mają zastosowania do Klientów, którzy korzystają z usług Operatora jako Przedsiębiorcy. Jeżeli Klient w zamówieniu poda swój numer identyfikacyjny, uznaje się, że działa w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i przyjmuje do wiadomości, że do jego zamówienia nie mają zastosowania przepisy Kodeksu cywilnego o ochronie konsumentów.
10.2. Wszelkie spory między Klientami będącymi Konsumentami a Operatorem mogą być również rozstrzygane na drodze pozasądowej. W takim przypadku Klient może skontaktować się z organem pozasądowego rozstrzygania sporów, takim jak Czeska Inspekcja Handlowa. Więcej informacji na temat pozasądowego rozstrzygania sporów można znaleźć tutaj. Przed skontaktowaniem się z Czeską Inspekcją Handlową w celu pozasądowego rozstrzygnięcia sporu zalecamy, aby Klienci najpierw skontaktowali się z Operatorem pod adresem info@ticketlive.cz w celu polubownego rozstrzygnięcia sporu. Jeśli spór nie zostanie rozwiązany polubownie lub pozasądowo, zostanie on przekazany do rozstrzygnięcia właściwemu sądowi Republiki Czeskiej.
10.3. Odpowiedzialność za dokładność, kompletność lub aktualność informacji o Wydarzeniach publikowanych na stronie internetowej Operatora spoczywa na Organizatorze danego Wydarzenia. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany ceny Biletów w dowolnym czasie, z dowolnego powodu lub bez powodu.
10.4. Stosunki umowne wynikające z niniejszych Warunków podlegają prawu Republiki Czeskiej, w szczególności kodeksowi cywilnemu.
10.5. Operator zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany lub aktualizacji niniejszego Regulaminu w dowolnym momencie, pod warunkiem, że Operator opublikuje aktualną wersję Regulaminu na swojej stronie internetowej bez zbędnej zwłoki.
10.6. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszych Warunków okaże się nieważne lub nieskuteczne z jakiegokolwiek powodu, nie unieważni to ani nie uczyni nieskutecznymi pozostałych części niniejszych Warunków.
10.7. Klienci mogą kontaktować się z Operatorem pod następującym adresem: Ticketlive PRO s.r.o., adres: ul. Dubečská 74/4, Strašnice, 100 00 Praga 10, lub pocztą elektroniczną pod adresem info@ticketlive.cz lub 601 687 148.
10.8. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2024